G&*te giren semsiye

Ben: isterseniz yari zamanli olarak e-postalari kontrol etmeye devam edebilirim.
Patronum: bakariz.

Ne cok sey 'bakmamiza' bagli. Ertelenen kararlar ya da karar verme korkusu. Oysaki cogu zaman cevap cok acik. Fakat bu 'bakariz' lafini savunma mekanizmasi olarak kullanmaktan da vazgecmiyoruz. Cunku bakariz deyince sorumluluk bizden gidiyor. Sanki yukardaki bir otorite veriyor karari bizim yerimize. Halbuki cogu zaman karar coktan verilmistir.

Ben de tabii ki deyip konusmayi kapatiyorum. Istenen sey bir ihtimal isimin uzamasi, gunde 1-2 saat e-postalarima bakarak onumuzdeki 6-7 ay calismaya devam etmem. Oysaki ben coktan biraktim bu isi kafamda, peki simdi bu ihtimal ortaya cikinca heyecanlanmam neden?

Birinci kisim cok basit: ek para. Ihtiyacimiz olan birsey.
Ikinci kismi mide bulandirici olan: I didn't completely let go yet.

Oysaki semsiye coktan yerinde. Ve simdi kapali tutmayi ogrenmem gerek, ya da ikinmam :)

Comments

Popular Posts