Mumum :)

Mumum, sabah serinligim, kuytu sicakligim. :)

Ruyamda ikimiz de belediye otobusu soforuyuz. Once ben kullaniyorum otobusu, mumu da arkada diger insanlarla oturuyor. Benzin istasyonu gibi bir yerde duruyorum cunku frenlerde bir bozukluk var. Mumuyla tamir ederken otobusten 3-4 kisi disari cikiyor. Isimiz bitince de hemen gitmek zorundaymisiz. Ama ben 'insanlari birakamayiz burda' diyorum. Mumu da diyo ki 'park da edemeyiz, o zaman ben otobusu kullaniyim, burda dolaniyim sen de insanlari ara'. O gidiyo otobusle, ben de bir sure sonra buluyorum dayilari. Fakat mumuyu nerde bulucagimi bilmiyorum. Bir yola giriyoruz. Ben diyorum ki 'sola gidelim simdi'. Ve tam karsimizdan geliyo otobus, yolculardan biri kullaniyo. Hepimiz biniyoruz, 'mumu nerde?' diyorum. 'Seni aramaya gitti' diyolar. Sonra dolanmaya basliyoruz, mumuyu da buluyoruz ve yola devam ediyoruz. Butun ruya sirasinda 'mumu beni hic birakmazdi ki orda' diyorum kendime :)

Hihow! :)

Comments

Popular Posts