Sabah Serinligi

Saat 8 bucuk. Herkes uyuyor, yani mumu, arkadas 1, 2, 3 ve 4. 7bucukta uyanip Pazar gunu anlatacagim dersimin zamanlamasini yapiyorum. 1 saatlik dersim 45 dakika suruyor ama anlatirken daha uzun surecegini biliyorum. Kollarim, bacaklarim ve omuriligim gunesi selamlamalar sonucu hafifce uyanmis. Ben henuz yari uykudayim. Fakat icim daha rahat, bir kere daha uzerinden gecmek istiyordum dersimin, ve misafirlerimizin zamanindan almadan gecebildim.

Suyumu isitiyorum, sicak su limon zamani. Mide bulantisi icin. Gece 3'te yatip 7 bucukta kalkmanin yan etkileri. Disarda ince bir yagmur var. Normalde cok romantik olabilecekken 3 gun evvel disariya asmis oldugumuz camasirlarimizin uzerine bugun ucuncuye yagmur yagdigini dusununce gulumsuyorum :).

Herkes uyuyor. Ben de biraz daha uyusam mi acaba?

Damla out! :)

Comments

Popular Posts