Haftasonu

Pozitif hayat vakumuna girilmis muhtesem bir haftasonu sonrasi uyku kirikligi, yemislik bezginligi ve tatli bir yorgunlukla uyandim bugun. Hani bazen ayni mekanlarda olsa da insan, oyle baska ve guzel ve yogun gecer ki zaman anlamadan degisime ugranir. Iste oyle hissediyorum. Deniz ve Altan burdaydi, gezdik, yedik, ictik. Denizle ve burdaki yogini arkadaslarimla uc gun muhtesem bir yoga egitiminden gectik. Yuregi ozel ve sesi berrak bir hocamiz oldu (Janice Clarfield). Hamile yogasi ve dogal dogumla ilgili bircok isikli bilgi ogrendik. Ondan da ote Janice'in sesinde, sevkatinde ve yaklasiminda bana cok dokunan birseyler buldum. Sirf hamile ogrencilerime degil butun ogrencilerime yasatmak istedigim birsey. Kelimelerle anlatmasi zor, sevgiye yakin birsey belki. Iste boyle guzel bir zaman gecirdim son uc gunde. Kendimde ve evrende sevicek bisiyler daha buldum :)

Comments

Popular Posts