I am Pregnant / Hamileyim :)


8 weeks and counting.

Excited, tired and nauseated. Mostly excited :) Catching myself with my hands on my uterus, smiling. I fall asleep smiling :) I get tired every two minutes but I welcome all sensations, all feelings, they are all welcome because they'll bring us 'The Little One' as mumu calls her/him. We also call her/him Minnosh Aktekin, a temporary name we invented to cover these unknown gender months.

Minnos Aktekin bugun bir fistik boyutunda. Seviyoruz simdiden onu cok. Onun icin endiseleniyoruz, korkuyoruz. Onun icin guzel seyler buyutuyoruz kafamizda, minik yatak ortuleri, ninniler, sirin kiyafetler ve masallar. Sanki biz ne kadar buyumussek o o kadar kucuk. Inanilmasi guc bir durum minik bir fistigin hayatimiza girip bizle oyun oynuycak, nanik yapicak, yiyip icip sicicak olmasi :)

Heyecanliyiz :)
We are excited :)

Damla

Comments

Serra G. said…
Damlacim selam. Cok tebrik ederim sizi!! Simdi Facebook uzeri gordum. Hamileliginin devaminin saglikli ve dogumunun rahat gecmesini diliyorum. Ben de simdi 19. haftadayim. :) Ilk 3 ayki yorgunluk cok i-na-nil-maz-di. Isten gelip yataga atip kendimi sabaha kadar uyuyordum bir de iki adim atsam acaip nefes nefese kaliyordum ama yorgunluk da bulanti da ikinci trimestirda geciyor, hang in there. O zamanlara kesin bir tatil ayarlayin cunku 3.de gene enerji gidiyormus, ondan once de bir babymoon lazim. Biz de yapicaz, bakalim. . . Cok optum. Tekrar tebrik ederim.
Canım benim tebrikler, blog güncellemelerine bakıyordum ki yazının başlığını gördüm ve çok mutlu oldum senin için. Gerçekten çok heyecanlı bir süreç olmalı. Bu arada sana güzel bir blog tavsiyesinde bulunayım "blogcuanne.com" Elif blogunda kendi hamilelik, doğum ve sonrası deneyimlerini paylaşıyor, ilk yazılarından itibaren okursan epey faydalı bilgiler var. Sevgiler.

Popular Posts